Ami nélkül NE indíts kampányt: DigiResearch Online Marketing Kutatás
Többszázezer forintot, vagy akár milliókat tervezel elkölteni online és/vagy offline marketing csatornákon?
Mielőtt ezt megtennéd, kérjük tedd fel magadnak a kérdést:
“Valóban ismerem a célcsoportom elvárásait, preferenciáit, attitűdjét, véleményét a termékemmel/szolgáltatásommal kapcsolatban?”
Ha IGEN a válaszod, és jelenlegi kutatási alvállalkozóddal ár/érték arányban is meg vagy elégedve, ajánljuk Neked például eDM Kampány Optimalizálási szolgáltatásunkat.
Minden egyéb esetben kérjük, olvass tovább – sok pénzt takaríthatsz meg vele vállalkozásodnak!
A DigiResearch™ a DIGICOMM online piackutatással és adatfelvétellel foglalkozó üzletága.
Célunk, hogy innovatív megoldásainkkal, megbízható és költséghatékony szolgáltatásainkkal versenyelőnyhöz jutassuk Ügyfeleinket a piacon.
Munkánk sikerére garancia munkatársaink évtizedes marketing tapasztalata, valamint tudományos háttere.
SZOLGÁLTATÁSAINK
Online kvantitatív kutatások
Az online kvantitatív kutatások mögött az a felismerés húzódik meg, hogy a fogyasztói preferenciák, attitűdök, vélemények számszerűsíthetőek és így reprezentatív minta, valamint a megfelelő statisztikai, ökonometriai módszerek alkalmazásával az egész célcsoportra vonatkozóan tudunk érvényes megállapításokat tenni. Kvantitatív kutatásainkat saját online válaszadói adatbázisunk felhasználásával bonyolítjuk le.
Omnibusz kutatások
Az általunk ajánlott omnibusz kutatások előnye, hogy egy-egy jól körülhatárolt témakör esetében részletes információkhoz jut hozzá Ügyfelünk az ad-hoc kutatáshoz képest alacsonyabb összegért. Omnibusz kutatásaink további jellemzője, hogy évente 2 alkalommal ismételjük meg őket, így lehetőség van az adott piaci szegmens változásainak nyomon követésére.
Tudj meg többet az omnibusz kutatásainkról!
Ad-hoc kutatások
Ad-hoc kutatásokra alapvetően két ok miatt van szükség. Egyrészt az omnibusz kutatások témakörei nem fedik le a piacon jelenlevő termékek és szolgáltatások teljes körét, másrészt sok esetben az adott kutatási cél túlnő egy omnibusz kutatás keretein, több és részletesebb információra van szükség a versenytársakról és a fogyasztókról.
Tudj meg többet az ad-hoc kutatásokról!
Online kvalitatív kutatások
Kvalitatív kutatást abban az esetben ajánlunk számodra, ha a vizsgálni kívánt probléma strukturálatlan, nehezen számszerűsíthető, valamint ha a fogyasztói magatartás mélyebb rétegeit kívánjuk feltárni. A kvalitatív kutatásaink céljára kifejlesztett online felületünk minimálisra csökkenti a kérdezői torzítás lehetőségét, a válaszadók otthon, saját számítógépüket használva fejthetik ki a véleményüket az adott témával kapcsolatban.
Online mélyinterjú
Online mélyinterjú során kezelhető mennyiségű egyedi eset alapján igyekszünk a kérdéses piaci problémát kimerítően megmagyarázni a lehetséges oksági tényezők feltárásával. A mélyinterjú egy későbbi kvantitatív kutatás megalapozását is szolgálhatja.
Tudj meg többet a mélyinterjúról!
BloggerRiport
A termékek továbbfejlesztéséhez, új koncepciók kialakításához gyakran a legjobb ötleteket maguk a vásárlók adják. A blogger kutatás során az alanyok blog formájában számolnak be a termékhasználat során szerzett tapasztalataikról, így Ügyfeleink közvetlenül kaphatnak részletes információkat a márkahasználati szokásokról. A blogger kutatás előnye, hogy nagyobb szabadságot és rugalmasságot biztosít a válaszadónak a véleménye kifejtésére, mint akár egy mélyinterjú, és így még komplexebb ismereteket szerezhetünk az adott termék használatával kapcsolatban.
Tudj meg többet a bloggerRiport-ról!